Handlekurv


Handlekurven er tom

Sum total

0,-

Inkl.mva - eksklusiv frakt

Lokale produkter Rask handel

Frakt og retur

1. PRISER OG BETALING

Alle prisene i nettbutikken er oppgitt i NOK og er inkl. mva

Hos oss kan du betale både med faktura og kort via Klarna Checkout. Raskt, trygt og enkelt.

Betingelser for betalingsutsettelse av faktura finner du i kassen.

 

2. FRAKT

Du kan velge om du vil få varene tilsendt i posten eller hente dem i vår butikk i Grimstad. 
Om du bor i Grimstad (på følgende postnummer: 4876, 4877, 4878, 4879, 4886 og 4887) kan du også velge noe som heter Grønn levering!

Grønn levering betyr at du får varene levert på døra med sykkelbud eller EL-bil. Bestiller du før kl 12.00 på hverdager så får du levert samme dag.

Fint for deg - og fint for miljøet!

Pris er kr 50,-

Velger du å få pakken sendt til din adresse pr. post blir den sendt herfra innen 1-3 dager dager fra bestilling, fast frakt hos oss er 49,-/120,-

Du har også mulighet for å velge en annen leveringsadresse enn din private adresse.

Sjekk alltid varene når du mottar dem. Dersom varene er skadet under transport skal dette meldes inn til utleveringstedet samme dag som varen mottas.

Pakker som mot formodning ikke hentes og dermed kommer i retur til oss vil bli trukket for kostnadene dette medfører. Inntil 500,-

 

3. RETUR

Du har alltid 14 dager full returrett når du handler hos oss. Det er lov å ombestemme seg.

Angrefristen løper fra den dagen du mottar varen. Ta alltid vare på orginalemballasjen til du har bestemt deg for å beholde produktet.

Når du vil angre kjøpet ditt står du selv for fraktkostnaden. Fyll ut angrerettskjema som du har mottatt pr e-post, og send pakken til:

Adresse: Lindtveit 10, 4887 Grimstad

 

4. REKLAMASJON

Er varene dine ødelagte? Vær vennlig å ta et bilde og send oss en mail, så hjelper vi deg.

Dette betyr at du enten kan få varen reparert, byttet, pengene tilbake eller avslag i prisen, avhengig av den konkrete situasjon.

Det skal reklameres innen rimelig tid etter at du har oppdaget mangelen ved varen.

Vi refunderer rimelige fraktomkostninger som du måtte ha i forbindelse med returneringen av varen, når reklamasjonen er berettiget.

Når du ønsker å reklamere på et produkt, kontakt oss alltid på mail før du sender varen.

Dersom det gjelder transportskade gjelder fristen i punkt 2. Skaden skal meldes inn samme dag som varene mottas.

 

5. KUNDESERVICE

Littanna AS

Postadresse: Lindtveit 10, 4887 Grimstad

Butikkadresse verksted/utsalg: Torvet 2, Grimstad

Mail: post@littanna.com

Tlf: 488 99 235